donderdag 24 januari 2008

Nog meer snowboardtoestanden

Ik wil, ik moet en zal het kunnen....: blijven rechtstaan op een plankske. En als het even mag, ook nog graag op een elegante manier van een hellinkske afkomen dat iets meer helt dan een horizontaal vlak. Onze ski/snowboardvakantie van maart in gedachten.....

De koe bij de horens vattende heb ik dan maar meteen naar Snowworld gebeld (http://www.snowworld.nl/, voor de liefhebbers) en een afspraak gemaakt voor 2 uur privéles. Mijn teerbeminde wederhelft ziet het ook al helemaal zitten en ziet me in gedachten waarschijnlijk al samen met hem gezwind de zwarte pistes afglijden binnen een maand of 2..... NOT DUS! Laatst lukte het me zelfs nog niet om deftig op te staan, dus kan ik me amper voorstellen hoe ik met 2 'vastgebonden' voeten op 1 plank naar beneden kan komen.

We zien wel.... Maar ik kijk er echt wel naar uit!

Gelukkig heb ik een goeie hospitalisatieverzekering......

1 opmerking:

Nadia2270 zei

Geef mij maar 2 skilatten... Veel succes ermee!
Enne... ik heb je een stokje toegeworpen... ;)