zondag 28 oktober 2007

1 jaar....

Vandaag wordt mijn kleine meid 1 jaar.

1 jaar intussen is er voorbij... ik heb haar eerste lachje naar mij zien maken, haar eerste brabbelwoordjes gehoord, haar zien groeien tot het babypeutermeisje dat ze nu is, haar schavuitenstreken zien uithalen, haar zien 'handjes draaien', haar zien grappen en grollen met haar grote broers

1 jaar geleden dat ik dat kleine meisje voelde geboren worden, aan de borst heb gekoesterd, in mijn armen heb gewiegd, getroost, op mijn buik en rug heb gedragen....

1 jaar...zoveel om gewoon in enkele zinnen te omvatten.....

Gelukkige verjaardag kleine meid.....

6 opmerkingen:

Cathérine zei

ooh is je kleine meid al 1? Wat gaat de tijd toch snel!
Dikke Proficiat!

Lieze zei

Dikke proficiat voor je kleine meid! Wat gaat een jaar toch vlug, hé!

MorganMagic zei

wauw seg! 't gaat vlug hè...
dikke kus voor de (gisteren) jarige meid!

Muis zei

Olala is die al 1jaar geworden,Pfff veel te snel natuurlijk maar geef ze toch maar van mij een dikke pakkerd voor haar verjaardag.

Tasja zei

Beetje laat, maar alsnog een fijne verjaardag !!

Anoniem zei

Ook van mij (alweer) veel te laat, maar toch nog een dikke proficiat voor je kleine meid!