dinsdag 9 oktober 2007

Vies gedroomd

Amaai zeg, ik voel me al de hele dag raar en ambetant naar aanleiding van een droom van afgelopen nacht.... Die was zo intens en leek zooo echt dat het gevoel me niet loslaat:

Er was brand uitgebroken thuis en ik had Niels er niet tijdig uit kunnen halen ...

Waar haal ik het?! Was het naar aanleiding van iets wat ik las op 'het' forum, of iets in het nieuws, of...?

Manman, wat was ik blij toen ik dat manneke vanmorgen gezond en wel uit zijn bed haalde. Het opvallende is dat zo'n dromen ook meestal over de kinderen gaan....
Maar dat ambetante gevoel laat me niet los, en dat is iets wat ik wel vaker heb na enge dromen....

Dat het maar snel weer avond is en hopelijk komende nacht iets rustgevender te beleven zal zijn....

1 opmerking:

Mother of a princess zei

Ja, zo'n rare dromen kunnen je een hele dag blijven bezighouden. Akelig gevoel, hé.
Dikke knuffel.