maandag 8 oktober 2007

Sollicitatie

Mijn sollicitatie van augustus krijgt dus nog een staartje. Om 1 of andere duidstere reden kan mijn job in het rusthuis niet doorgaan....
Ik was er echt even niet goed van. Vooral de manier waarop: ik heb überhaupt zelf gebeld om te horen hoe het zat, wanneer ik kon beginnen e.d. om dan te horen te krijgen dat ze me eigenlijk een job hadden aangeboden die ze helemaal niet hadden...

Soit, ik wil er niet meer blijven bij stilstaan. Dat heb ik op dat moment ook niet gedaan: een half uur later belde ik met de dienst recrutering en selectie van het UZ KU Leuven.

En alles gaat heel snel! Vorige vrijdag reed bericht gekregen dat ik donderdag a.s. reeds op gesprek mag gaan! Ik vind het allemaal reuzespannend maar ben er toch ook niet helemaal gerust in hoor. Het zit precies allemaal zo ver....

Ach, gewoon mezelf zijn...daar kom ik nog altijd een heel eind ver mee!

2 opmerkingen:

Muis zei

Inderdaad gewoon jzelf blijven en je zal zien dat alles in orde komt.Succes donderdag.

MorganMagic zei

ik duim zenne!!!!