zaterdag 21 juli 2007

The day after

Manmanman, dat ben ik toch niet meer gewoon hoor....ben ik nu echt geen 20 meer?

Vrijdagavond, we gaan een avondje uit. Eerst een lekker en gezellig etentje in het Leuvense Chesscafe en daarna een glaasje drinken in Aarschot. Of tenminste....dat was wat ik dacht dat het zou zijn....

Maar blijkbaar wordt in de KNOET (zoals het plaatstelijke etablissement heet ;) ) de muziek graag loeihard gezet, trekt het redelijk wat volk aan en gaan je ogen al snel prikken van de dichte mist cigaretterook.
Al snel kon ik amper nog horen wat vriend-lief tegen me zei en stonken mijn kleren uren in de wind.

Daar waar ik me als 20-jarige gemakkelijk tot in de vroege uurtjes kon overeind houden, was ik echt blij dat ik om halftwee in bed lag.
Vanmorgen dus echt wel "the day after", een nog prikkende keel, stramme rugspieren, nog zeker niet uitgeslapen...en dan maar eens ruiken daan die kleren van gistere. eeeeeeeiiiikes zeg....meteen maar de was in.

Waar haalden we vroeger al die energie vandaan? En waar is die dan nu gebleven?? zucht....we moeten het wat kalmeraan doen zeker? (of opnieuw trainen??)

Het was wel leuk, en zeker voor herhaling vatbaar, maar aub niet volgende week ;) Ik heb wat meer tijd nodig om te recupereren....

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

aha, de knoet ontdekt! ik kan er dus ook niemeer tegen hè... gelukkig heb ik een man van 12j ouder die het eigenlijk zelf ook niet meer zo ziet zitten ;-)

Anoniem zei

oei oei, je bent oud aan het worden ;-) zelfde hier hoor, eens na middernacht moet ik het een ferme week uitzweten..