dinsdag 10 juli 2007

Gelukkig

Vandaag met vriend-lief op soldenjacht gegaan. Jammer genoeg niet gevonden wat we zochten, maar dat maakte de dag niet minder geslaagd. Op één of andere manier voelde ik me intens gelukkig aan zijn zijde, gaf hij me ook het gevoel dat hij zich ook heel gelukkig voelde.

Zoals ik hem vandaag vertelde: we kunnen samen oNNozel doen, serieus zijn, lachen en plezier maken, maar ook samen intens verdrietig zijn, opboksen tegen frustraties en hindernissen.....en we slaan er ons toch iedere keer door.

Ik ben gelukkig met vriend-lief...ik hoop uit de grond van mijn hart, voor de rest van mijn leven....
Vriend-lief...ik zie je graag :)

Even neergeschreven wat eruit moest....

6 opmerkingen:

goudlokje zei

ik *pink* een traantje weg...
geniet ervan, je hebt het verdiend !!!

Signé zei

Geniet er maar ten volle van ...

Anoniem zei

An, ik vind dit echt fantastisch. Inderdaad, jij verdient dit echt! Ik heb vaak aan je gedacht het afgelopen jaar en heb even vaak gedacht dat je een heel moedige vrouw en een pracht van een moeder bent!

MorganMagic zei

't kan goed doen hè...
gewoon genieten, van elk moment als dat van vandaag!
je weet dat ik altijd een beetje met je mee geniet...

Anoniem zei

Ooh, zo schoon...

Anoniem zei

An, super dit te lezen. Zoals Ellen schrijft, ik ken er weinig zo moedig als jij en zo positief. De liefde, enkel en alleen dat telt.